Gremlins på Austmann (1984)

fre. 08. des.

Trondheim

Gremlins på Austmann (1984)

Austmann ruller ut storskjermen og vi avslutter høstsemesteret med Gremlins mellom øltønnene.

08. des. 2023, 20:00 – 22:30

Trondheim, Sluppenvegen 10, 7037 Sluppen, Norge

Austmann bryggeri, i samarbeid med Trondheim Filmklubb, viser julekultfilm på Austmann.

Billy Peltzer er en helt vanlig tenåringsgutt som får en helt spesiell gave til jul, et nusselig lite vesen fra en mystisk mann i Chinatown. Gizmo, som Billy velger å kalle skapningen, er et tilsynelatende perfekt kjæledyr, men det er tre regler mannen i Chinatown har vært tydelig på: 1. hold ham unna skarpt lys, 2. pass på å ikke få ham våt, og viktigst: 3. aldri mat ham etter midnatt. Hva kan gå galt?

Varighet: 1t. 46 min. Engelsk tale med norsk tekst

Kjøp billetter.

Dørene åpner 20.00, og filmen begynner 20.30.

SLIK KOMMER DU DEG TIL AUSTMANN BRYGGERI & TAPROOM:

Adresse: Sluppenvegen 10, 7037 Trondheim

Buss nr. 20: Holdeplass Trondheim Hovedbrannstasjon Buss nr. 10: Holdeplass Nidarvoll skole

Hvis du kommer sørfra og tar bussen MOT sentrum, kan du også ta buss nr. 1, 2 eller 72 til holdeplass Sluppen. Obs: Denne holdeplassen er ikke i bruk hvis du kommer fra sentrum.

ER DU MEDLEM I TRONDHEIM FILMKLUBB? For å kunne se filmer i Trondheim Filmklubb, må man ha medlemskort. Medlemskortet koster 100 kr, og gjelder for et semester (vår/høst). Hvis du ikke har medlemskort for inneværende semester, velger du "Medlemskap inkl. billett" når du kjøper billett. Første filmklubbfilm er inkludert i prisen. Kortet gjelder også i de fleste andre filmklubber tilknyttet Norsk filmklubbforbund, og gir deg i tillegg rabatt på Cinemateket Trondheims ordinære visninger.